Wij maken op onze website gebruik van cookies. Wij gebruiken cookies voor het bijhouden van statistieken (de cookies van Google Analytics zijn volledig geanonimiseerd) om voorkeuren op te slaan, maar ook voor marketingdoeleinden. Als je akkoord gaat met ons gebruik van cookies, klik dan op 'Cookies toestaan'. Lees hier onze cookieverklaring.

Cookies toestaan Weigeren

Zingeving, duurzaamheid en ondernemerschap

Over hoe de Business Identity Canvas methode (BIC) jongeren aan bedrijven bindt

Jonge werknemers, ze blijven een breinbreker voor veel ondernemers: moeilijk te bereiken en lastig aan je te binden. Deze groep, de Generation-Z millenials, zoekt naar zingeving en wil werk waarin ze een bijdrage aan de wereld leveren. Daar wringt het, want plenty ondernemers heeft wel degelijk duurzame ambities, maar lukt het niet goed om die in te vullen en uit te dragen. De tijd of bewustwording die daarvoor nodig is ontbreekt en de waan van de dag wint het.

Tijdens deze sessie maak je kennis met de Business Identity Canvas methode (BIC), een methode die mkb-bedrijven helpt om vanuit hun eigen identiteit te verduurzamen. Centraal hierbij staan interactieve workshops waarin mkb-directie en medewerkers een duurzaamheidsstrategie ontwikkelen, invoeren en uitdragen. Benieuwd naar hoe de methode werkt? Of wat dit je kan als ondernemer kan opleveren? Dan is dit je kans.

Met bijdrage van:
DeltaZuid van MKB!dee Sustainable Business Identity Metthode

Doelgroep:
Ondernemers, projectleiders pps, bestuurders

Leestip:
Brand identity canvas (BIC)