Wij maken op onze website gebruik van cookies. Wij gebruiken cookies voor het bijhouden van statistieken (de cookies van Google Analytics zijn volledig geanonimiseerd) om voorkeuren op te slaan, maar ook voor marketingdoeleinden. Als je akkoord gaat met ons gebruik van cookies, klik dan op 'Cookies toestaan'. Lees hier onze cookieverklaring.

Cookies toestaan Weigeren

Bereik en groeipotentieel

Zoals beschreven in de publicatie van de impactmeting, is maximaal één derde van de docenten en werkveldpartners in de relevante sectoren bereikt, en bijna 20% van de studenten.

Hieronder het overzicht van antwoorden op de vraag Welk aandeel van de partijen binnen de relevante sector(en) binnen jouw werkgebied (regio) bereikt jouw pps nu? De meeste respondenten, namelijk 36%, geven aan dat 0-20% van de partijen binnen relevante sectoren bereikt is. 6% geeft aan al 81-100% bereikt te hebben.

 

De figuur hieronder geeft de respons weer op de vraag Welk deel van de docenten in de relevante opleidingen is actief betrokken bij activiteiten van de pps? Te zien is dat in 38% van de gevallen is slechts 0-20%  van de docenten actief betrokken is bij de activiteiten van de pps. 7% van de respondenten heeft geantwoord dat 81-100% van de docenten in relevante opleidingen actief betrokken is bij activiteiten van de pps.  

 

Uit de antwoorden op de vraag Hoeveel uur per week besteden de deelnemende docenten/docent-onderzoekers gemiddeld aan activiteiten van de pps? is te zien dat de meeste docenten (44%) gemiddeld 4 uur per week aan activiteiten van de pps besteedt. 8% van de docenten besteedt meer dan 16 uur aan de activiteiten van de pps.

 

Aan de respondenten is gevraagd om voorbeelden van impact op de doelgroepen te geven. De meeste voorbeelden vielen onder kennisdelingsactiviteiten en contact tussen studenten en bedrijven.